ЗОВНІШНІ ЧИННИКИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ АВТОСЕРВІСНИХ ПІДПРИЄМСТВ
PDF

Як цитувати

Марченко, О., & Чура, О. (2020). ЗОВНІШНІ ЧИННИКИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ АВТОСЕРВІСНИХ ПІДПРИЄМСТВ. Матеріали конференцій МЦНД, 26-28. вилучено із https://ojs.ukrlogos.in.ua/index.php/mcnd/article/view/700
PDF

Посилання

Бойко, В. С. & Семенова, К. Д. (2017) Аналіз світового ринку легкових автомобілів. Статистика – інструмент соціально-економічних досліджень: збірник наукових студентських праць (3, Ч. І.), 120-128.

Ложачевська, О. М. & Григоренко, Р. В. (2018) Аналіз маркетингової діяльності та комунікаційної політики підприємств автосервісу України. Економічний аналіз. (28(3)), 170-175. Вилучено з http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2018_28%283%29__24

Плоскіна, А. А. & Сак, Т. В. (2019) Тенденції та перспективи розвитку ринку автомобілів в Україні. Інфраструктура ринку (31), 151-159. Вилучено з http://market-infr.od.ua/journals/2019/31_2019_ukr/25.pdf

Сеціалізований авторемонтний портал (автомайстерня сучасна) (2019) Автомервісні мережі - 2019. Вилучено з http://www.automaster.net.ua/artykuly/avtoservisni-merezhi-2019,52344?wyslij=52344

Угніва Світлана (2019, грудень 7) На першій передачі. Які легковики купують українці і що заважає зростанню їх продажів. Вилучено з https://nv.ua/ukr/biz/markets/prodazhi-avtomobiliv-prodazhi-legkovih-avtomobiliv-v-ukrajini-zrosli-mayzhe-na-10-novini-ukrajini-50057849.html

InVenture Investment Group (2019) Автомобильный рынок Украины 2018/2019. Вилучено з https://inventure.com.ua/analytics/investments/avtomobilnyj-rynok-ukrainy-2018-2019

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

| Переглядів: 2 | Завантажень: 0 |