КРОС- МАРКЕТИНГ ЯК ЧАСТИНА ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ
PDF

Як цитувати

Кушнір, Т., & Башта, В. (2020). КРОС- МАРКЕТИНГ ЯК ЧАСТИНА ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ. Матеріали конференцій МЦНД, 35-36. вилучено із https://ojs.ukrlogos.in.ua/index.php/mcnd/article/view/704
PDF

Посилання

Инфографика: сколько времени пользователи проводят в социальных сетях. Изъято из https://mmr.ua/show/infografika_skolyko_vremeni_my_provodim_v_sotssetyah

Литовченко, І.Л. (2011). Інтернет-маркетинг.

Майовець, Є. (2015). Маркетинг: теорія і методологія.

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

| Переглядів: 1 | Завантажень: 7 |