ОСОБЛИВОСТІ ТА ПЕРЕВАГИ ЗАСТОСУВАННЯ ПРОЦЕСНОГО ПІДХОДУ В СИСТЕМАХ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ПІДПРИЄМСТВ СФЕРИ ІНЖИНІРИНГОВИХ ПОСЛУГ
PDF

Як цитувати

Траченко, Л. (2020). ОСОБЛИВОСТІ ТА ПЕРЕВАГИ ЗАСТОСУВАННЯ ПРОЦЕСНОГО ПІДХОДУ В СИСТЕМАХ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ПІДПРИЄМСТВ СФЕРИ ІНЖИНІРИНГОВИХ ПОСЛУГ. Матеріали конференцій МЦНД, 44-48. вилучено із https://ojs.ukrlogos.in.ua/index.php/mcnd/article/view/708
PDF

Посилання

Дж. Джуран (ред.) (2004). Качество в истории цивилизации. Эволюция, тенденции и перспективы управления качеством: (в 3-х томах: пер. с англ.). Москва: Стандарты и качество.

Траченко, Л. А. (2018). Процесний підхід у системах управління якістю підприємств сфери

послуг. Проблеми економіки, 2(36), 251-257. Вилучено з: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pekon_2018_2_35.

Мескон, М. Х., Альбер, М. & Хедоури, Ф. (1992) Основы менеджмента: (пер. с англ.) Москва: Дело.

Основні положення та словник термінів: ДСТУ ISO 9000:2015(ISO 9001:2015, IDT).(2016). Київ: УкрНДНЦ.

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

| Переглядів: 0 | Завантажень: 4 |