ДІТИ З ПОРУШЕННЯМИ СЛУХУ НА ЕТАПІ СТАНОВЛЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ НЕЗАЛЕЖНОЇ ДЕРЖАВИ В КОНТЕКСТІ СУЧАСНИХ ТРЕНДІВ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
PDF

Як цитувати

ШевченкоC. (2020). ДІТИ З ПОРУШЕННЯМИ СЛУХУ НА ЕТАПІ СТАНОВЛЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ НЕЗАЛЕЖНОЇ ДЕРЖАВИ В КОНТЕКСТІ СУЧАСНИХ ТРЕНДІВ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. Матеріали конференцій МЦНД, 120-122. https://doi.org/10.36074/31.01.2020.10
https://doi.org/10.36074/31.01.2020.10
PDF

Посилання

Досвід втілення положень про освіту для дітей з особливими потребами в країнах Центральної Європи: [результати до досліджень Іванни Чані]. (2006). К. : Міжнародний фонд «Відродження».

За матеріалами zaxid.net. Міністерство освіти і науки України, ICTV / ОЛ. Вилучено з https://tsn.ua/ukrayina/ukrayina-znovu-perehodit-na-12-richne-navchannya-v-shkoli-ministr-poyasniv-navischo-477418.html ;

Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні (Закн України). (2004). Відомості Верховної Ради, (21). 252.

Засенко, В.В. Навчання глухих в теперішній час. Сучасна система освіти для осіб з вадами слуху: стан, проблеми, перспективи. Перша Всеукраїнська конференція з питань навчання глухих в Україні, 09-10.VI.2000.Вилучено з http://onp-ua.narod.ru/news/2012-04-12-222.

Наказ МОН № 852 від 11.09.09 р. Про введення навчального предмету "Українська жестова мова" та внесення змін до Типових навчальних планів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку. Вилучено з http://osvita.ua/legislation/Ser_osv/4826/.

Сухомлинський, В. О. (1977). Павлівська середня школа. Вибр. тв. : У 5 т. К. : Радянська школа, (Т. 4). 125–129.

Сухомлинський, В. О. (1976). Проблеми виховання всебічно розвиненої особистості. Вибр. тв. : 5 т. К. : Рад. шк., (Т. 1). 55–208, 126–127.

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

| Переглядів: 19 | Завантажень: 32 |