КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД ЯК ПРОВІДНИЙ ЗАСІБ ОНОВЛЕННЯ ЗМІСТУ ІНШОМОВНОЇ ОСВІТИ В СУЧАСНІЙ ГІМНАЗІЇ
PDF

Як цитувати

Полонська, Т. (2020). КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД ЯК ПРОВІДНИЙ ЗАСІБ ОНОВЛЕННЯ ЗМІСТУ ІНШОМОВНОЇ ОСВІТИ В СУЧАСНІЙ ГІМНАЗІЇ. Матеріали конференцій МЦНД, 126-128. вилучено із https://ojs.ukrlogos.in.ua/index.php/mcnd/article/view/741
PDF

Посилання

Про освіту (Закон України). № 2145-VIII. (2017). Вилучено з https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2145-19/2145/17

Навчальні програми з іноземних мов. 5–9 класи (Наказ МОН України). № 804. (2017). Вилучено з https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20 serednya/programy-5-9-klas/programi-inozemni-movi-5-9-12.06.2017.pdf/804/17

Національна стратегія розвитку освіти в Україні на період до 2021 року (Указ Президента України). № 344/2013. (2013). Вилучено з https://zakon.rada. gov.ua /laws/show/344/2013

Нова українська школа: основи Стандарту освіти. (2016). Л. Гриневич, В. Бриндза, Н. Дементієвська, Р. Шиян (редкол.). Львів, Studio Wydawnicze VERSUM Lucyna Mynarska.

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

| Переглядів: 3 | Завантажень: 9 |