ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ КВЕСТ-ТЕХНОЛОГІЇ В ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ
PDF

Як цитувати

Потапова, Н. (2020). ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ КВЕСТ-ТЕХНОЛОГІЇ В ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ. Матеріали конференцій МЦНД, 140-142. вилучено із https://ojs.ukrlogos.in.ua/index.php/mcnd/article/view/748
PDF

Посилання

Сокол, І. М. (2016). Підготовка вчителів до використання квест-технології в системі післядипломної освіти (дис. … канд. пед. наук). ДВНЗ «Запорізький національний університет», Запоріжжя, Україна.

Сокол, І. М. (2014). Квест: метод чи технологія? Комп’ютер у школі та сім’ї, (2), 28-31.

Хващевська, О. О. & Хорунжа, В. С. (2019). Характерні особливості квест-технології як ефективного засобу навчання молодших школярів. Інноваційна педагогіка, (спецвипуск), 143-146. Вилучено з: http://www.innovpedagogy.od.ua/archives/2019/specvipusk/33.pdf

Навчальний квест: навчати, шукати, грати (2018). На урок. Вилучено з: https://naurok.com.ua/post/navchalniy-kvest-navchati-shukati-grati

Агапшук, С. С. (2017). Стань гуру квестів. Вилучено з: http://www.osvitaua.com/2017/07/58608/

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

| Переглядів: 4 | Завантажень: 19 |