ПРОФЕСІЙНО-ОСОБИСТІСНИЙ ДОСВІД ПЕДАГОГА ЯК ФАКТОР РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНОГО МИСЛЕННЯ
PDF

Як цитувати

Вишківська, В. (2020). ПРОФЕСІЙНО-ОСОБИСТІСНИЙ ДОСВІД ПЕДАГОГА ЯК ФАКТОР РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНОГО МИСЛЕННЯ. Матеріали конференцій МЦНД, 143-144. вилучено із https://ojs.ukrlogos.in.ua/index.php/mcnd/article/view/749
PDF

Посилання

Сластенин, В.А., Исаев, И.Ф & Шиянов, Е. Н. (2002). Учеб. пособие для студ. высш. пед. учеб. Заведений. Москва: Академия.

Вербицкий, А.А. (2017). Теория и технологии контекстного образования. Учебное пособие. М: МПГУ.

Бережнова, Е.В. (2013). Основы учебно-исследовательской деятельности: Учебное пособие для студентов учреждений среднего профессионального образования. Москва: Академия.

Колесникова, И.А. (2003). Основы андрагогики: учебное пособие для студентов вузов, обучающихся по специальностям: 031000 "Педагогика и психология", 033400 "Педагогика". Москва: Академия.

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

| Переглядів: 0 | Завантажень: 4 |