ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДІВ СОЦІАЛЬНОЇ ІНЖЕНЕРІЇ В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ЕКОНОМІКИ

Як цитувати

Мельниченко, О. (2021). ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДІВ СОЦІАЛЬНОЇ ІНЖЕНЕРІЇ В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ЕКОНОМІКИ. Збірник наукових праць SCIENTIA. вилучено із https://ojs.ukrlogos.in.ua/index.php/scientia/article/view/11118

Посилання

Dzwigol, H. (2020a). Innovation in Marketing Research: Quantitative and Qualitative Analysis. Marketing and Management of Innovations, 1, 128-135. http://doi.org/10.21272/mmi.2020.1-10

Dźwigoł, H. (2020c). Interim Management as a New Approach to the Company Management. Review of Business and Economics Studies, 8(1), 20-26. https://doi.org/10.26794/2308-944X-2020-8-1-20-26

Dzwigol, H. (2020b). Methodological and Empirical Platform of Triangulation in Strategic Management. Academy of Strategic Management Journal, 19(4), 1-8.

Dzwigol, H. (2019). Research Methods and Techniques in New Management Trends: Research Results. Virtual Economics, 2(1), 31-48. https://doi.org/10.34021/ve.2019.02.01(2)

Dzwigol, H., Shcherbak, S., Semikina, M., Vinichenko, O., & Vasiuta, V. (2019a). Formation of Strategic Change Management System at an Enterprise. Academy of Strategic Management Journal, 18(SI1), 1-8.

Drozdz, W., Marszalek-Kawa, J., Miskiewicz, R., & Szczepanska-Waszczyna, K. (2020). Digital Economy in the Comporary World. Torun: Wydawnictwo Adam Marszalek.

Ivaturi, K., Janczewski, L. (2011). A taxonomy for social engineering attacks. International Conference on Information Resources Management. Centre for Information Technology, Organizations, and People, 1-12.

Krombholz, K., Hobel, H., Huber, M., & Weippl, E. (2015). Advanced social engineering attacks. Journal of Information Security and Applications, 22, 113-122. https://doi.org/10.1016/j.jisa.2014.09.005

Melnychenko, O. (2020). Is Artificial Intelligence Ready to Assess an Enterprise’s Financial Security? Journal of Risk and Financial Management, 13, 191. https://doi.org/10.3390/jrfm13090191

Miskiewicz, R. (2020). Internet of Things in Marketing: Bibliometric Analysis. Marketing and Management of Innovations, 3, 371-381. http://doi.org/10.21272/mmi.2020.3-27

Miśkiewicz, R. (2021). The Impact of Innovation and Information Technology on Greenhouse Gas Emissions: A Case of the Visegrád Countries. Journal of Risk and Financial Management, 14(2), 59. https://doi.org/10.3390/jrfm14020059

Miskiewicz, R. (2017). Knowledge in the Process of Enterprise Acquisition. Progress in Economic Sciences, 4, 415-432. https://doi.org/10.14595/PES/04/029

Miskiewicz, R. (2018). Transparency in Knowledge Transfer Processes in an Enterprise. Przegląd Organizacji, 8, 10-17.

Nyamsuren, E., & Choi, H. (2007). Preventing Social Engineering in Ubiquitous Environment. Future Generation Communication and Networking (FGCN 2007), Jeju, Korea (South), 573-577. https://doi.org/10.1109/FGCN.2007.185

Thomas, R. Peltier CISSP, CISM (2006). Social Engineering: Concepts and Solutions. Information Systems Security, 15(5), 13-21. https://doi.org/10.1201/1086.1065898X/46353.15.4.20060901/95427.3

Мельниченко, О. В. (2013). Аудит інформаційної безпеки банку при роботі з електронними грошима. Проблеми економіки, 4, 341 – 347.

Петрук, О. М., Мельниченко, О. В. (2014). Сучасні міжнародні тенденції в організації обігу електронних грошей. Збірник наукових праць Подільського державного аграрно-технічного університету, 22(2), 160–165.

Мельниченко, О. (2014). Формування XBRL-звітності щодо обігу електронних грошей. Вісник Житомирського державного технологічного університету, 4(70), 220  225.

Melnychenko, O., Чхеайло, А. (2015). Психологічні бар’єри у використанні електронних грошей. Współpraca Europejska, 3(3), 96–104.

Melnychenko O., Hartinger R. (2017). Role of blockchain technology in accounting and auditing. European Cooperation, 9(28), 27 – 34

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.


| Переглядів: 7 | |