ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ТРАНСКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАГІСТРІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА ЗАСОБАМИ АРАНЖУВАННЯ ТА ІНСТРУМЕНТАЛЬНИХ ОБРОБОК

Як цитувати

Ван , Б., & Ніколаї , Г. (2021). ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ТРАНСКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАГІСТРІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА ЗАСОБАМИ АРАНЖУВАННЯ ТА ІНСТРУМЕНТАЛЬНИХ ОБРОБОК. Збірник наукових праць SCIENTIA. вилучено із https://ojs.ukrlogos.in.ua/index.php/scientia/article/view/11144

Посилання

Ван Біньбінь (2018) Поняттєво-термінологічне поле дослідження проблеми формування полікультурної компетентності магістрантів-саксофоністів: науково-педагогічний дискурс. Актуальні питання мистецької освіти та виховання, вип. 2 (12), 58-67.

Ніколаї, Г.Ю. (2017) Теоретичні основи формування інтеркультурної компетентності студентів-хореографів. Актуальні питання мистецької освіти та виховання, вип. 1 (9), 50-58.

Matoba, Kazuma & Scheible, Daniel (2007) Interkulturelle und transkulturelle kommunikation. Working Paper ofInternational Society for Diversity Management e.V. No. 3.

Welsch, W. (1999) Transculturality – the Puzzling Form of Cultures Today. From: Spaces of Culture: City, Nation, World, ed. by Mike Featherstone and Scott Lash, London.

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.


| Переглядів: 3 | |