ДІАГНОСТИЧНИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ ДОСЛІДЖЕННЯ СОЦІАЛЬНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ ДОШКІЛЬНИКІВ

Як цитувати

Шинькарук , М., & Кубіцький , С. (2021). ДІАГНОСТИЧНИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ ДОСЛІДЖЕННЯ СОЦІАЛЬНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ ДОШКІЛЬНИКІВ. Збірник наукових праць SCIENTIA. вилучено із https://ojs.ukrlogos.in.ua/index.php/scientia/article/view/12821

Посилання

Гончарова-Горянська М.В. Навчально-виховний комплекс «дошкільний навчальний заклад – початкова школа» як середовище соціалізації дітей дошкільного віку. Теоретико-методологічні проблеми виховання дітей та учнівської молоді. Зб. наук. праць. Вип. 10. Т. 2. Камянець-Подільський. 2007. С. 133-141.

Кубіцький С.О., Дубровинський Г.Р., Зонь В.В., Черняк А.І., Безбах В.Г. Основи загальної та військової психології і педагогіки: навчальний посібник. К., 2010. 400 с.

Кубіцький С.О. Історія соціальної роботи в зарубіжних країнах в схемах і таблицях: навчальний посібник. К.: НАКККіМ, 2010. 124 с.

Полєвікова О.Б. Оптимізація процесу соціальної адаптації дітей старшого дошкільного віку до умов ДНЗ засобами гри [Електронний ресурс]. – Режим доступу до журн.: http://dgerela.at.ua/publ/metodichka/optimizacija_procesu_socialnoji_adaptaciji_ditej_starshogo_doshkilnogo_viku_do_umov_dnz_zasobami_gri/2-1-0-92

Програма «Впевнений старт» [Електронний ресурс]. – Режим доступу до журн.: http://www.mon.gov.ua/newstmp/2010/24_11/5/programa.doc

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.


| Переглядів: 4 | |