ТРАНСФОРМАЦІЇ КОМУНІКАТИВНОГО ІНСТРУМЕНТАРІЮ В ТОРГІВЛІ

Як цитувати

Розенбліт , М., & Цурська , Б. (2021). ТРАНСФОРМАЦІЇ КОМУНІКАТИВНОГО ІНСТРУМЕНТАРІЮ В ТОРГІВЛІ. Збірник наукових праць SCIENTIA. вилучено із https://ojs.ukrlogos.in.ua/index.php/scientia/article/view/13510

Посилання

Калиева, О.М. Факторы, способствующие трансформации коммуникативной политики розничных торговых сетей. Экономика приграничных регионов в условиях модернизации : проблемы и перспективы развития. Материалы III Международной научно-практи-ческой конференции. Оренбург : ООО ИПК «Университет», 2013. С.

Марченко В.Н., Лужнова Н.В. Трансформация коммуникативного инструментария маркетинговой деятельности розничных торговых сетей. Вестник ОГУ. 2014. №14 (175). URL: https://cyberleninka.ru/article/n/transformatsiya-kommunikativnogo-instrumentariya-marketingovoy-deyatelnosti-roznichnyh-torgovyh-setey.

Новини DIY: Епіцентр, IKEA, Jysk, Hema та інші . RAU. (2020) Режим доступу до ресурсу: https://rau.ua/novyni/novosty-diy-2/.

Слюсарєва Л. А. Удосконалення комунікаційної політики підприємства. Економіка та суспільство. 2018. №16. Режим доступу до журналу: http://www.economyandsociety.in.ua.

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.


| Переглядів: 3 | |