ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОЦЕСУ ЧИТАННЯ ТА ПИСЬМА

Як цитувати

Дрозд , Л. (2021). ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОЦЕСУ ЧИТАННЯ ТА ПИСЬМА. Збірник наукових праць SCIENTIA. вилучено із https://ojs.ukrlogos.in.ua/index.php/scientia/article/view/13592

Посилання

Данілавічютє Е. А., Ільяна В. М., Мартинюк А. І. , Івашко О. А. & Албул О. В. (Eds.) (2016) Виявлення і подолання труднощів опанування навички читання в учнів загальноосвітніх навчальних закладів: Методичні рекомендації.

Выготский Л. С. (1999) Мышление и речь. Москва: Издательство «Лабиринт».

Іншакова О. Б. (2001) Письмо і читання: труднощі навчання та корекція: Навчальний посібник Москва: Московський психолого-соціальний інститут; Воронеж: Видавництво НВО «МОДЕК».

Парамонова Л. Г. (2006) Дисграфия: диагностика, профилактика, коррекция. СПб: ДЕТСТВО-ПРЕСС.

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.


| Переглядів: 4 | |