СТАНОВЛЕННЯ ХОРЕОПЛАСТИКИ СУЧАСНОЇ ХОРЕОГРАФІЇ У ВИКОНАВСЬКІЙ І ВИКЛАДАЦЬКІЙ ПРАКТИЦІ ХОРЕОГРАФІВ-НОВАТОРІВ

Як цитувати

Степанова , Л., & Шумко , Д. (2021). СТАНОВЛЕННЯ ХОРЕОПЛАСТИКИ СУЧАСНОЇ ХОРЕОГРАФІЇ У ВИКОНАВСЬКІЙ І ВИКЛАДАЦЬКІЙ ПРАКТИЦІ ХОРЕОГРАФІВ-НОВАТОРІВ. Збірник наукових праць SCIENTIA. вилучено із https://ojs.ukrlogos.in.ua/index.php/scientia/article/view/13596

Анотація

Стаття присвячена деяким аспектам становлення стилю сучасної хореографії, як нового розуміння сутності  хореографічного мистецтва, реновації виконавської техніки, як єдності внутрішніх інтенцій та фізичних можливостей танцівника, нового погляду на сутність танцю. Крізь призму виконавської та викладацької діяльності видатних хореографі-новаторів у статті висвітлено роль сучасної хореографії у формуванні особистості.

Посилання

Андрощук, Л. М. (2013). Танцювальна імпровізація як засіб розвитку творчої особистості майбутнього вчителя хореографії. Умань: Видавничо-поліграфічний центр «Візаві».

Чаус, О. О. (2010). Танець модерн і танцювальна імпровізація в сучасному хореографічному мистецтві. Тенденції розвитку сучасної хореографії: матеріали ІІ Міжнар. наук.- практ. семінару. Луганськ, 27 – 28 листопада 2010 р. Луганськ : Вид-во ЛДІМК.

Деген, А.Б. (2003). Петербургский балет, 1903–2003 : театры. Артисты. Балетмейстеры. Педагоги. Премьеры спектаклей : исправ. изд.

Дункан А. Танець майбутнього. https://nofixedpoints.com/the_dance_of_the_future

Мова Л. В. (2016). Контактна імпровізація як засіб самопізнання та самовираження. Сучасний танець. Основи теорії і практики. Навчальний посібник. Київ: Вид-во Ліра-К.

Маншилін, О. О. (2016). Рудольф Лабан як одна з ключових фігур сучасного танцю. Сучасний танець. Основи теорії і практики. Навч. посібник. Київ:Ліра-К.

Нікітін, В. Ю. (2004). Модерн-джаз танец: Этапы развития. Метод. Техника. Москва.

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.


| Переглядів: 6 | |