ДІАГНОСТИКА МОТИВАЦІЇ ДО НАВЧАННЯ ФАХІВЦІВ, ЩО НАДАЮТЬ ПСИХОЛОГІЧНУ ДОПОМОГУ ПОСТРАЖДАЛИМ ВІД ВОЄННОГО КОНФЛІКТУ

Як цитувати

Царенко , Л. (2021). ДІАГНОСТИКА МОТИВАЦІЇ ДО НАВЧАННЯ ФАХІВЦІВ, ЩО НАДАЮТЬ ПСИХОЛОГІЧНУ ДОПОМОГУ ПОСТРАЖДАЛИМ ВІД ВОЄННОГО КОНФЛІКТУ. Збірник наукових праць SCIENTIA. вилучено із https://ojs.ukrlogos.in.ua/index.php/scientia/article/view/13600

Посилання

Дергачава О. Е. Автономия и самодетерминация в психологии мотивации: теория Э. Деси и Р. Райан. Современная психология мотивации / под ред. Д. А. Леонтьева. Москва : Смысл, 2002. С. 47–103.

Роджерс К. Вчитися бути вільним. Гуманістична психологія : антологія : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закладів : у 3-х томах / упорядники й наукові редактори Роман Трач (США) і Георгій Балл (Україна). Київ : Пульсари, 2001. Т. 1: Гуманістичні підходи в західній психології ХХ ст. 252 с. С. 38–61.

Роджерс К. К науке о личности. История зарубежной психологии (30-60-е гг. ХХ в.). Москва, 1986. С. 200–230.

Сторони М. Без стресса. Научный подход в борьбе с депрессией, тревожностью и выгоранием. Москва : Манн, Иванов и Фербер, 2019. 320 с.

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.


| Переглядів: 5 | |