ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ФІЗИЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ДІТЕЙ 10-11 РОКІВ З ПОСЛАБЛЕНИМ ЗОРОМ

Як цитувати

Бойко , М., & Юрчук , Д. (2021). ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ФІЗИЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ДІТЕЙ 10-11 РОКІВ З ПОСЛАБЛЕНИМ ЗОРОМ. Збірник наукових праць SCIENTIA. вилучено із https://ojs.ukrlogos.in.ua/index.php/scientia/article/view/13605

Посилання

Дяченко, А. (2009). Аналіз кількісного співвідношення первинних і вторинних захворювань слабкозорих школярів в процесі адаптивного фізичного виховання. Молода спортивна наука України, (Т.2), 110-116.

Юрченко, О. А. (2012). Корекція порушень статодинамічної постави дітей молодшого шкільного віку з послабленим зором у процесі фізичного виховання. Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту, (10), 80-83.

WHO. Diseases of the eye and adnexa (H00-H59). In: International Statistical Classification of Diseases and Related Health Problems: 10th Revision (ICD-10): Version: 2016. Available at: http://apps.who.int/classifications/icd10/browse/ 2016/en#/VII.

Варивончик, Д. В. (2016). Світові епідеміологічні характеристики поширеності порушень зору. Офтальмологія, 1 (03), 12-22.

Шапкова, Л. В. (2007). Частные методики адаптивной физической культуры. Москва : Советский спорт, 608с.

Винник, Д. П. (2010). Адаптивное физическое воспитание и спорт. Киев : Олимп. лит.-ра, 608 с.

Фурман, Ю. (2012). Рухова активність та формування здорового способу життя для осіб з особливими потребами в процесі адаптивного фізичного виховання. Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, (7), 100-103.

Юрченко О. (2012). Особливості кінематики ходьби дітей молодшого шкільного віку з ослабленим зором. Теорія і методика фізичного виховання і спорту, (2), 99-102.

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.


| Переглядів: 4 | |