ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ЦІНОУТВОРЕННЯ НА КОНДИТЕРСЬКОМУ РИНКУ УКРАЇНИ

Як цитувати

Разумова, Г., & Оскома , О. (2021). ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ЦІНОУТВОРЕННЯ НА КОНДИТЕРСЬКОМУ РИНКУ УКРАЇНИ. Збірник наукових праць SCIENTIA. вилучено із https://ojs.ukrlogos.in.ua/index.php/scientia/article/view/14412

Посилання

Цілі маркетингового ціноутворення. URL: https://mybiblioteka.su/tom2/10-14898.html (дата звернення: 06.06.2021).

Разумова Г.В., Оскома О.В., Гаража В.І. Маркетингове ціноутворення на кондитерському ринку України. Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія «Міжнародні економічні відносини та світове господарство». Вип. 37. 2021. С. 77-80. https://doi.org/10.32782/2413-9971/2021-37-12.

Разумова Г.В., Оскома О.В. Кондитерський ринок України: аналіз та перспективи розвитку: колективна монографія. 2021. URL: https://ojs.ukrlogos.in.ua/index.php/monographs/article/view/13881. https://doi.org/10.36074/tmafmseoid.ed-2.07.

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.


| Переглядів: 0 | |