ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ПРОФОРІЄНТАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВИКЛАДАЧІВ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Як цитувати

Павленко , В., & Павленко , Є. (2021). ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ПРОФОРІЄНТАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВИКЛАДАЧІВ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Збірник наукових праць SCIENTIA. вилучено із https://ojs.ukrlogos.in.ua/index.php/scientia/article/view/14433

Посилання

Бєлошицький, О. (2012) «Соціально-педагогічні проблеми профорієнтації учнівської молоді», Шкільний світ, №4. – С. 46–51.

Бєсєдіна, Л. М. (2009) «Педагогічна майстерність, активні методи навчання та методична робота у навчальних закладах», Методичний посібник. – вид. 2-ге, перероблене. – К. : Логос, – 204 с.

Бурлаченко, О. (2011) «Формування мотивації вибору майбутньої професії засобами профорієнтації», Соціальний педагог (Шкільний світ). №12. – С. 44–45.

Закатнов, Д. О. (2012) «Технології підготовки учнівської молоді до професійного самовизначення» : монографія: НАПН України. Ін-т проф.-техн. освіти. – К. : Педагогічна думка, – 58 с.

Мільто, Л. О. (2014) «Інноваційна педагогічна діяльність як вищий рівень педагогічної майстерності вчителя», Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. – 2014. – № 4. – С. 356–365.

Рарицька, Н. О. (2020) «Організація роботи з учнівською молоддю щодо усвідомленого професійного самовизнання», Стратегічні напрямки розвитку науки: фактори впливу та взаємодії: матеріали міжнародної наукової конференції, Суми : МЦНД. С. 134–137.

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.


| Переглядів: 0 | |