УМОВИ ОПТИМАЛЬНОГО ВИКОРИСТАННЯ ПРОБЛЕМНИХ СИТУАЦІЙ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

Як цитувати

Силюга , Л., & Чупіль , С. (2021). УМОВИ ОПТИМАЛЬНОГО ВИКОРИСТАННЯ ПРОБЛЕМНИХ СИТУАЦІЙ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Збірник наукових праць SCIENTIA. вилучено із https://ojs.ukrlogos.in.ua/index.php/scientia/article/view/14434

Посилання

Мироновська Л.М., Борисенко Г.І. Методика створення і застосування проблемних ситуацій на уроках математики. Вилучено з: http://www.lnu.edu.ua/faculty/Philol/www/visnyk/50_2010/50_2010_Kucheruk.pdf

Павленко В.В. (2014) Проблемні ситуації: поняття і типи. Нові технології навчання: Збірник наукових праць, (83), 196-202.

Силюга Л.П., Чупіль С.В. Створення проблемної ситуації – відповідальний етап у розвивальному навчанні молодших школярів. Modern science: problems and innovations. Abstracts of the 3-rd International scientific and practical conference. SSPG Publish. Stockholm, Sweden. 2020. Pp. 421-427. URL: https://sci-conf.com.ua.

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.


| Переглядів: 0 | |