ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ ПСИХОЕМОЦІЙНОЇ РЕЛАКСАЦІЇ В НАВЧАННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Як цитувати

Юрченко , В. (2021). ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ ПСИХОЕМОЦІЙНОЇ РЕЛАКСАЦІЇ В НАВЧАННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Збірник наукових праць SCIENTIA. вилучено із https://ojs.ukrlogos.in.ua/index.php/scientia/article/view/14439

Посилання

Астапова І.В. Динамічна пауза із використанням елементів народного танцю. Англійська мова та література. 2018. №1-3 (січень). С.92-93

Гаврілова С.В. Використання інтерактивних технологій для розвитку навичок говоріння. Англійська мова та література. 2018. №19-21 (липень).С.19-29.

Коман С.В. Limerick as an efficient means of teaching English. Англійська мова та література. 2019. №4-5 (лютий). С.32-36

Кроуфорд А., Саул Е. В., Метьюз С., Макінстер Дж. Технології розвитку критичного мислення учнів. Переклад публікації проекта „Читання і письмо для критичного мислення”. URL: https://osvita.ua/doc/files/news/487/48780/ KritichneView.pdf (Дата обращения: 01.10.2020)

Маслыко Е. А., Бабинская П. К., Будько А. Ф., Петрова С. И. Настольная книга преподавателя иностранного языка: Справочное пособие. Минск, 2004. 522 с.

Оніщенко Н. А. Організація робочого простору на заняттях з іноземної мови у ЗВО. Методичні та психолого-педагогічні проблеми викладання іноземних мов на сучасному етапі. Матеріали XIII Міжнародної науково-методичної конференції. Харків, Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2021. С.85-87

Тихонова В.П. К вопросу об использовании здоровьесберегающих технологий на занятиях по иностранному языку в вузе. Перспективы развития высшей школы: материалы XIV Международной научно-методической конференции. Гродно, Гродненский государственный аграрный университет, 2021. С. 318-321

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.


| Переглядів: 0 | |