STEM – ОСВІТА ТА ВІРТУАЛЬНА РЕАЛЬНІСТЬ: СПІЛЬНІ ТОЧКИ ДОТИКУ

Як цитувати

Кізіма , С., & Николайчук , С. (2021). STEM – ОСВІТА ТА ВІРТУАЛЬНА РЕАЛЬНІСТЬ: СПІЛЬНІ ТОЧКИ ДОТИКУ. Збірник наукових праць SCIENTIA. вилучено із https://ojs.ukrlogos.in.ua/index.php/scientia/article/view/16068

Посилання

Olcout D., Hutchard T., Azmat F., Stensfield K., Watson and AV Mullanen D., (2021) "Education in the Digital Age: Learning Experience in Virtual and Mixed Reality:," Journal of Educational Computer Research.

C. C., «YouTube», (23 березня 2020) [Онлайн]. Доступно: https://youtu.be/_T2-9MwA5JI

Pirker J., Holly M. S., Lesjak I., Kopf J. e Gütl C., (2019) «MaroonVR - An Interactive and Immersive Virtual Reality Physics Laboratory.,» Learning in a Digital World, pp. 213-238.

Dori Y. J., Belcher J., Bessette M., Danziger M., McKinney A. e Hult E., (2003) «Technology for activelearning,» Materials Today, vol. 6, n. 12, pp. 44-49.

Gabbari M., Gagliardi R., Gaetano A. e Sacchi D., (2017) «Comunicazione e apprendimento "aumentati" in classe. Fare lezione a scuola con la realtà aumentata,» Bricks, vol. Anno 7, n. 1.

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.


| Переглядів: 6 | |